Autor Wiadomość
RyanPL
PostWysłany: Śro 18:50, 31 Sty 2007    Temat postu:

2nd job(30 lvl) / 3rd job(70 lvl) / 4th job(120lvl [na maple global jeszcze nie dostepny])

Cleric -> Priest -> Bishop ~ leczy siebie i ludzi w party (uzywa swietych zaklęć ex. holy arrow)

Wizard(ice/lightening) -> Mage -> Arch Mage ~ uzywa zaklęć lodu i błyskawicy

Wizard(fire/poison) -> Mage -> Arch Mage ~ zaklecia ogien / trucizna
Ositek
PostWysłany: Sob 9:23, 20 Sty 2007    Temat postu:

Witam. Bardzo dobry poradnik... Tylko wg. mnie jeszcze jednym dobrym sposobem jest pakować ciągle w magic clawa... Ma się bardzo dobry dmg. Może ,,zrżera" on dużo many ale jeśli zrobi się odpowiednie questy (np. w kerning city u Nelli) to można dostać sporo miksturek many lub innych rzeczy dających mane. Jeśli dojdzie się już do 20 poziomu magic clawa. Dodaje się do 5 do regeneracji many później w to, że więcej many co lvl [do 10 czyli max],a resztę do regeneracji. Właśnie ja tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony z mojego maga. Zadaje obrażenia około 270 a ma lvl 18. Chciałbym się jeszcze zapytać o te podklasy. Jak możesz to napisz mi jak każda z podklas maga się nazywa i jakie ma skille. Znam tylko nazwę cleric ale nie wiem jakie ma umiejętności. Z góry dziękuje.
RyanPL
PostWysłany: Sob 15:26, 01 Lip 2006    Temat postu: Poradnik dla Magiciana

Magician


Mag - rozdawanie AP

Mag idący w INT i LUK

LUK musi być o 3 punkty większe od poziomu postaci. Całą resztę AP dodajemy do INT.

Tak aby:
Level 10 - INT 32, LUK 13
Level 15 - INT 48, LUK 18
Level 20 - INT 62, LUK 23
Level 30 - INT 92, LUK 33
Level 35 - INT 108, LUK 38
Level 40 - INT 128, LUK 43
Level 50 - INT 158, LUK 53
Level 60 - INT 188, LUK 63
Level 70 - INT 218, LUK 73
Level 80 - INT 248, LUK 83
Level 90 - INT 278, LUK 93


Mag - rozdawanie SP

Mag idący w Magic Guard

Level 8: +1 Energy Bolt(1)
Level 9: +3 Improving MP Recovery(3)
Level 10: +2 Improving MP Recovery(5) +1 Improve Max MP increase(1)
Level 11: +3 Improve Max MP increase(4)
Level 12: +3 Improve Max MP increase(7)
Level 13: +3 Improve Max MP increase(10max)
Level 14: +3 Magic Claw(3)
Level 15: +3 Magic Claw(6)
Level 16: +3 Magic Claw(9)
Level 17: +1 Magic Claw(10) +2 Improving MP Recovery(7)
Level 18: +3 Improving MP Recovery(10)
Level 19: +3 Improving MP Recovery(13)
Level 20: +3 Improving MP Recovery(16max)
Level 21: +3 Magic Claw(13)Level 22: +3 Magic Claw(16)
Level 23: +3 Magic Claw(19)
Level 24: +1 Magic Claw(20max) +2 Magic Guard(2)
Level 25: +3 Magic Guard(5)Level 26: +3 Magic Guard(8 )
Level 27: +3 Magic Guard(11)Level 28: +3 Magic Guard(14)
Level 29: +3 Magic Guard(17)Level 30: +3 Magic Guard(20max)


Mag idący w Magic Armor

Tak jak mag idący w Magic Giard, ale na poziomach 26-30 zamiast dawać SP w Magic Guard dajesz w Magic Armor.


Mag idący w Energy Bolt

Level 8 - 1 Bolt
Level 9 - 3 MP Recovery
Level 10 - 3 MP Recovery
Level 11 - 2 MP Recovery 1 MP Increase
Level 12 - 3 MP Increase
Level 13 - 3 MP Increase
Level 14 - 3 MP Increase
Level 15 - 3 MP Recovery
Level 16 - 3 MP Recovery
Level 17 - 2 MP Recovery 1 Energy Bolt
Level 18 - 3 Energy Bolt
Level 19 - 3 Energy Bolt
Level 20 - 3 Energy Bolt
Level 21 - 3 Energy Bolt
Level 22 - 3 Energy Bolt
Level 23 - 3 Energy Bolt
Level 24 - 3 Magic Guard
Level 25 - 3 Magic Guard
Level 26 - 3 Magic Guard
Level 27 - 3 Magic Guard
Level 28 - 3 Magic Guard
Level 29 - 3 Magic Guard
Level 30 - 2 Magic Guard 1 w cokolwiek chcesz


Trening


Level 1-4 - blue snails i snails
Level 4-6 - blue snails, red snails, i shrooms
Level 6-10 - slimes
Level 10-15 - slimes i orange mushrooms
Level 15-20 - pigs i ribbon pigs
Level 21-30 - party quests, lub green i horny mushrooms
Level 30-36 - wild boars, lub znaleźć kleryka i pójść na Evil Eyes (jeśli jest się klerykiem trenować tam z jakimś wojownikiem lub złodziejem)
Level 35-40 - wild boars, evil eyes, fire boars

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group